Årets julegave
Overrask mor, svigerfar eller din fætter med årets bedste julegave – et års abonnement på Skippo SMART!
Vores gavekort er nemme at købe og leveres digitalt. Vælg en dato for, hvornår gaven skal sendes via e-mail, eller print gavekortet og overræk det personligt.
FAQ
Hvordan indløser jeg mit gavekort?
Alle Skippos gavekort leveres digitalt via e-mail. De indeholder en kode, for eksempel: XJSHFKS, som kan indløses online. Følg instruktionerne nedenfor for at indløse dit abonnement.
Sådan gør du:
- Gå til https://www.skippo.dk/navigationspakker
- Klik på Aktiver SMART.
- Log ind. Hvis du ikke allerede har en konto, skal du oprette en.
- Gennemfør købet med den kode, du har modtaget i mailen fra os.
- Download appen via App Store eller Google Play.
- Log ind med din konto, og begynd at navigere.
Kan jeg give et gavekort til nogen, der allerede har et abonnement hos Skippo?
Ja! Modtageren skal lade sit nuværende abonnement udløbe eller opsige det, før de kan indløse gaven (desværre fungerer gavekort ikke i appbutikkerne, kun på nettet). De har derfor 24 måneder til at bruge gavekortet.
Er der en udløbsdato på gavekortet?
Ja, modtageren har 24 måneder til at indløse sit abonnement fra det tidspunkt, de modtager gaven. Når gavekortet først er indløst, gælder koden for det abonnement, der er givet. Hvis du giver et årsabonnement, begynder året, når modtageren indløser det.
Hvorfor skal modtageren indtaste sine kortoplysninger?
Modtageren bliver ikke opkrævet noget i det første år af abonnementet. Da vores abonnementer fornyes automatisk, hvis de ikke opsiges inden fornyelsesdatoen, skal vi indsamle betalingsoplysninger på forhånd. Modtageren vil modtage en påmindelse om fornyelsen i god tid og kan til enhver tid opsige abonnementet inden fornyelsesdatoen, hvis det ønskes.
Kan jeg købe et fysisk gavekort?
Hvis du ikke ønsker, at din gave skal leveres via e-mail, har du mulighed for at printe den i stedet. Så kan du overdrage gaven personligt eller sende den med posten. PDF-filen vil indeholde alle de oplysninger, modtageren har brug for for at indløse den.
Gavekortet, jeg købte, blev aldrig sendt til modtageren?
Vi hjælper dig! Send din forespørgsel til vores support, og vores kundeserviceteam vil hjælpe dig videre.